زمینه سخریه انتخابات را فراهم نکنیم

باید به خاطر نقص قانوان انتخابات آن هم انتخابات مهم ریاست جمهوری بسیار متاسف بود که تا این حد اندازه مجال سخریه جهانیان را فراهم ساخته است!

صحنه های مراجعه و ثبت نام شماری از افراد و حال و وضع ظاهری آنان، سن، و سواد، نوع پوشش، نوع گفتمانِ بی مایه و گاه سخیف بسیار مایه تاثر و تاسف است.

نزدیک است که برخی از دارالمجانین نیز هوس کنند تا برای ثبت نام به وزارت کشور بروند و دقایقی خبرنگاران با آنان خوش و بش نموده و عکس و فیلم آنان در فضای مجازی به سرعت دست بدست بگردد!

می توانید سری به سایت های خبری معروف جهان بزنید و ببینید این اخبار و تصاویر تا چه اندازه دستمایه به سخریه گرفتن ایرانیان با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی شده است؟!

تاسف بارتر تصویر فردی در کسوت لباس مقدس روحانیت است با آن ظاهر سخریه آمیز بسیار نامناسب، که نمی دانم چه تعبیری برای آن بکار برم!

آن هم با زیرنویس 5 زن و 18 فرزند! حالا شمار فرزندان به کنار؛ آیا یادکرد پنج همسر به معنای تمسخر دین نیست که متاسفانه دست هایی ناپاک به پخش آن همت گماشتند!

آیا قانون گذاران ما نمی توانند همان شرایط ثبت شده در قانون را به گونه ای به اجرا درآورند که افراد پیش از مراجعه رسمی و مستقیم، احراز شرایط شوند؛ آن گاه مجال رسانه ای شدن ثبت آنان فراهم گردد؟!

dr_alinasiri@

www.maref.ir

https://t.me/joinchat/AAAAAECj_lzpfHKBGLrQWA